Weekly Porridge #37: I told you so!

Quality Jeverage brings us another Weekly Porridge, showing how the Podtacular crew teamed up recently and proved that when you mess with Podtacular, you mess with US! More talk in the forums. Go Podtacular!

This entry was posted in Weekly Porridge. Bookmark the permalink.

8 Responses to Weekly Porridge #37: I told you so!

  1. Dialpex says:

    YAY for me as Rambo now.. hahahah
    Great Job Jev… one of the best yet..!!! ahahaha LMAO

  2. Cowbel says:

    Awesometacular

  3. spartan1118 says:

    Hey, he used my nickname, Jevvy. (He realy didn’t like it when I called him that) But now I feel special! Now if I could just get in it!

  4. meean Luc says:

    That was one of the best one’s yet by far

  5. Painmongr539 says:

    haha good job jev.

     

    well too bad fo u dial. in my new story you get killed! bwahahahahah!

  6. Halo3 Fanatic says:

    Yet another amazing issue of the porrige…keep up the good work jev! lol  This comic really applies to me, seeing as how I was in Rec B, and got a message from Ares saying “F Podtacular” -.-

  7. Halo3 Fanatic says:

    Dangit…ya know, I really need to get my name changed to UnbakedParrot…it’s my gamertag and just a cool nickname -.-

  8. ausomadam says:

    hahaha burn ares but just thinking maybe he wants all this attentions maybe we should stop talking about him so it will look like it was nothing him and his loserness mean nothing to us

Leave a Reply